آرزو می کنم

آرزو می کنم

آرزو می کنم

        تو جیب لباست پول پیدا کنی

آرزو می کنم

        یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشی

             هیچ اسمی ازش نمیدونی رو یهو یه جا پیدا کنی

آرزو می کنم

        وقتی دارن ازت تعریف می کنن

                      تو اتفاقی رد بشی ،یشنوی

آرزو می کنم

       اونقد بخندی،بخندی که از چشمات اشک بیاد

آرزو می کنم

       یه بویی که باهاش خیلی خاطره ی خوب داری

                                        یه جا به مشامت بخوره

آرزو می کنم

       وقتی حواست نیست سرتو بیاری بالا ببینی

          یکی که دوسش داری خیلی عمیق با

             یه حس مثبت و لبخند رضایت نگاهت می کنه

آرزو می کنم

      یه چیزی که کوچیکه

         ولی فکر نمی کردی

 

           حالا حالاها داشته باشیش

              یا اتفاق بیفته رو به دست بیاری

 

                  این آرزوها کوچیکن ولی خیلی لذت بخشن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:59 ] [ Arezoo ]
[ ]